Verenigingen werven op een ludieke manier stemmen voor de Rabobank Clubkas Campagne

‘Helft naar goed doel’

RCC met Piet v GuluckCarnavalsvereniging De Muggezifters organiseert activiteiten voor de gehele Bladelse gemeenschap.
Naast de optochten voor jeugd en volwassenen trekt vooral de Blaalse Lichtstoet jaarlijks veel bekijks.

Leed verlichten
Piet van Guluck, PR-functionaris van De Muggezifters, is erg te spreken over de Rabobank Clubkas Campagne: ‘Het mooie hiervan is dat iedere vereniging eraan mee kan doen. Het ligt aan jezelf wat je daar vervolgens van maakt. Verenigingen kunnen het geld goed gebruiken. Toch doneren wij al vijf jaar de helft van onze opbrengst aan een goed doel. Op deze manier willen wij ons steentje bijdragen aan de maatschappij. Als voorwaarde stellen we dat degene die een goed doel aandraagt op de een of andere manier een band moet hebben met de Muggezifters. Dit jaar gaat de helft van onze opbrengst naar Stichting Blaal du’6. Hun doel is geld in te zamelen voor inwoners van de gemeente Bladel die lijden aan een levensbedreigende ziekte om even hun leed te verlichten. Wij ondersteunen dit initiatief van harte en hebben voor de Rabobank Clubkas Campagne vooral stemmen geworven via Facebook. Daarnaast hebben we onze banner van De Muggezifters gecombineerd met die van Blaal du’6. Wij waarderen het enorm dat de Rabobank op deze manier geld beschikbaar stelt waar heel de gemeenschap haar voordeel mee kan doen.’

174 Rabobank-leden hebben een stem op CV de Muggezifters uit gebracht.
Dit levert een mooi bedrag van € 466,03 voor de vereniging op en zij doneert hiervan de helft aan: Blaal du’6.
Hierbij bedanken we de Rabobank en alle mensen die op ons gestemd hebben!

Reacties zijn gesloten.